ESPiN

Ekonomično, Strokovno, Prilagodljivo in Natančno


Ali se v vašem podjetju kopiči dokumentacija? Potrebujete občasno ali stalno pomoč pri administrativnih opravilih?


Vsako podjetje, večje ali manjše, naj bi imelo urejeno pisarniško dokumentacijo pa vendar v teh turbulentnih časih le redki zmorejo stalno zaposliti ustrezni kader. Nenazadnje tudi vse pisarne in podjetja nimajo enakih administrativnih potreb, gledano na količino administrativnega dela.

Na podlagi več letnih administrativnih izkušenj v podjetju vam lahko nudimo:

  • pripravo različnih dopisov, pogodb, ponudb, evidenc, poročil;
  • urejanje dokumentacije za računovodstvo in posredovanje le-te;
  • urejanje in arhiviranje dokumentacije;
  • izdajo računov;
  • izterjava in opominjanje, kompenzacija;
  • plačila;
  • nabavo pisarniškega materiala;
  • vodenje kadrovskih zadev, evidenca dela, dopustov, bolniških in drugih odsotnosti;
  • vodenje, priprava in obračun kilometrine ter potnih nalogov ter rezervacija prenočišč;
  • priprava predlogov za poslovna darila, nabava le-teh ter priprava novoletnih voščilnic;
  • priprava in organizacija poslovnih dogodkov in srečanj,
  • kurirska opravila.

    Glede na vaše potrebe lahko opravimo vsa administrativna dela. Dela lahko opravimo v vaših ali naših prostorih.

  • Naše prednosti


    Ekonomičnost

    Na voljo smo Vam ves čas, plačate pa le dejansko opravljeno delo.

    Strokovnost

    Naši strokovnjaki so vrhunsko usposobljeni, poleg tega pa se še dodatno izobražujejo in redno spremljajo spremembe zakonodaje.

    Prilagodljivost

    Prilagodimo se Vam in Vašemu urniku dela.

    Natančnost

    Delo opravljamo vestno in natančno, na opravljeno delo vam damo 100% garancijo.

    Vstopite v stik z nami!


    Bi radi začeli nov projekt? Vaše mnenje nam veliko pomeni. Pokličite nas ali nam pošljite e-mail in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času!

    01 544 31 32

    ESPiN d.o.o., Bernekerjeva 12, 1000 Ljubljana, ID za DDV: SI52187527, Matična št.: 2366851